Audyt SEO istniejącej strony, czyli optymalizacja witryny. Posiadasz stronę, ale czujesz, że nie przynosi Ci ona oczekiwanych efektów? Może warto rozważyć wykonanie audytu SEO.

Cel audytu SEO jest jeden – poprawa widoczności twojego serwisu w sieci. Wyłaniamy elementy, które wymagają poprawy i optymalizujemy je. Dostaniesz od nas dokument/raport, który będzie zawierał listę rzeczy do poprawy. Każdy z punktów audytu sprawdzamy pod kątem SEO, widoczności najważniejszych fraz, keywords oraz long tail. Audyt SEO pozwoli Ci przygotować stronę do walki o wyższe pozycje w Google, zapewni zwiększenie ruchu oraz wyprzedzenie konkurencji w twojej branży.

Audyt SEO wykonuje specjalista – posiadający ponad 10 lat doświadczenia w branży online (m.in. w pracy dla Onet, answear.com oraz stron internetowych małych przedsiębiorców).  

Audyt SEO – co to takiego?

To nic innego, jak analiza strony www, pod kątem rozwiązań przyjaznych dla bootów Google. Obejmuje on analizę domeny, serwera oraz statusów HTTP. Sprawdzane są również tagi tytułowe, opisy, nagłówki H1, H2 i H3. Analizowana jest treść, grafiki, jakość linków wewnętrznych, zewnętrznych oraz indeksowanie. Cały ten proces prowadzi do utworzenia dokumentu, który wyszczególnia potencjalne błędy oraz zawiera rekomendacje optymalnych rozwiązań. Wdrożenie rekomendacji SEO wpłynie na zwiększenie widoczności twojego serwisu w Google, co pozwoli ci pozyskać większą liczbę klientów.