Cały proces pozycjonowania jest procesem długofalowym, którego pierwsze zauważalne efekty możemy zaobserwować w trakcie pierwszych 3 miesięcy. Wszelkie działania w ramach projektu należy jednak rozplanowywać i analizować w skali co najmniej roku. Dlatego też nasi klienci najczęściej wybierają współpracę na zasadzie abonamentu.

Pozycjonowanie – czy ja tego potrzebuję?

Pozycjonowanie rekomendujemy osobom, które chciałyby pozyskać większą liczbę użytkowników oraz zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych. Pozycjonowanie pomaga też w promowaniu produktów, towarów i usług.

Korzyści z pozycjonowania:

  • Zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarce Google
  • Promocja marki w internecie
  • Dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów
  • Zwiększenie zainteresowania ofertą strony – produktami oraz usługami
  • Wyprzedzenie konkurencji
  • Uzyskanie pozycji lidera w zakresie wybranych słów kluczowych
  • Zwiększenie zaufania wśród użytkowików

Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie to szereg działań, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania (SERP-ach). Cały ten proces oraz jego poszczególne kroki są indywidualnie dopasowane do strategii marketingowej danej firmy.

Etapy pozycjonowania:

  • Zapoznanie się z aktualnym stanu serwisu oraz otoczeniem konkurencyjnego
  • Analiza słów kluczowych
  • Optymalizacja strony www pod kątem wymogów Google
  • Link building – pozyskiwanie wartościowych linków
  • Monitoring i raportowanie wyników

Jakie korzyści płyną z pozycjonowania?

Pozycjonowanie strony pozwoli na:

  • zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarkach,
  • dotarcie do potencjalnych Klientów,
  • promowanie markę w sieci,
  • zwiększenie zainteresowania produktami i usługami,
  • zdobycie przewagę nad konkurencją,
  • uzyskanie pozycję lokalnego lidera w swojej branży,
  • zwiększenie zaufania do firmy.