Cały proces pozycjonowania jest procesem długofalowym, którego pierwsze zauważalne efekty możemy zaobserwować w trakcie pierwszych 3 miesięcy. Wszelkie działania w ramach projektu należy jednak rozplanowywać i analizować w skali co najmniej roku. Dlatego też nasi klienci najczęściej wybierają współpracę na zasadzie abonamentu.
Pozycjonowanie – czy ja tego potrzebuję?
Pozycjonowanie rekomendujemy osobom, które chciałyby pozyskać większą liczbę użytkowników oraz zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych. Pozycjonowanie pomaga też w promowaniu produktów, towarów i usług.
Korzyści z pozycjonowania:
- Zwiększenie widoczności serwisu w wyszukiwarce Google
- Promocja marki w internecie
- Dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów
- Zwiększenie zainteresowania ofertą strony – produktami oraz usługami
- Wyprzedzenie konkurencji
- Uzyskanie pozycji lidera w zakresie wybranych słów kluczowych
- Zwiększenie zaufania wśród użytkowików
Czym jest pozycjonowanie stron?
Pozycjonowanie to szereg działań, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania (SERP-ach). Cały ten proces oraz jego poszczególne kroki są indywidualnie dopasowane do strategii marketingowej danej firmy.
Etapy pozycjonowania:
- Zapoznanie się z aktualnym stanu serwisu oraz otoczeniem konkurencyjnego
- Analiza słów kluczowych
- Optymalizacja strony www pod kątem wymogów Google
- Link building – pozyskiwanie wartościowych linków
- Monitoring i raportowanie wyników
Jakie korzyści płyną z pozycjonowania?
Pozycjonowanie strony pozwoli na:
- zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarkach,
- dotarcie do potencjalnych Klientów,
- promowanie markę w sieci,
- zwiększenie zainteresowania produktami i usługami,
- zdobycie przewagę nad konkurencją,
- uzyskanie pozycję lokalnego lidera w swojej branży,
- zwiększenie zaufania do firmy.